1. Як я можу сплачувати свій кредит?

Спосіб № 1

Створіть або увійдіть в існуючий особистий кабінет, прив'яжіть банківську карту і здійснюйте платежі в один клік.

Спосіб № 2

Перейдіть на сторінку EasyPay, заповніть всі необхідні поля і проведіть оплату.

Спосіб № 3

З особистого карткового рахунку у мобільному додатку «Приват24»:

Необхідно ввести тільки код ЄДРПОУ 36183990 або розрахунковий рахунок:  UA763052990000026502036701409

Реквізити для оплати відобразяться автоматично. Для здійснення переказу необхідно заповнити обов'язкові поля: 

– № кредитного договору;

– ПІБ і код ІПН позичальника за кредитом.

Спосіб №4

Через відділення будь-якого банку на один з наступних рахунків:

         ПРИВАТБАНК

         Одержувач : ТОВ «ІЗІ КРЕДИТ»

         Код ЄДРПОУ: 36183990,

         Банк одержувача: АТ КБ "ПРИВАТБАНК",

         МФО: 380775

         Розрахунковий рахунок:  UA763052990000026502036701409

 

        РАЙФФАЙЗЕН БАНК АВАЛЬ

         Одержувач: ТОВ «ІЗІ КРЕДИТ»

         Код ЄДРПОУ 36183990,

         Банк одержувача: АТ «РАЙФФАЙЗЕН БАНК АВАЛЬ»

         МФО 380805

         Поточний рахунок :  UA403808050000000000265021273

Спосіб №5

Через термінали: EasyPay, IBOX, City24, 2click:

У пошуковому вікні потрібно ввести «icredit» або знайти на Головному екрані меню у розділі «Банки, Кредити і Страхування, Фінансові послуги» відповідну кнопку.
Реквізити для оплати відобразяться автоматично. Далі необхідно вказати: 

– № мобільного телефону;

– ПІБ клієнта;

– ІПН клієнта;

– № кредитного договору.

Спосіб №6 

Домовиться зі своїм кредитним консультантом про здійснення платежу.

Спосіб №7 

Особисто внести платіж до каси будь-якого відділення (філії) компанії iCredit.

 

2. Яка в мене заборгованість по кредиту на сьогодні?

 

Суму заборгованості Ви можете дізнатися:

* зателефонувавши своєму кредитному консультанту;

* зателефонувавши в офіс, де Ви оформлювали кредит;

* за телефоном гарячої лінії 0800601810 з понеділка по п'ятницю з 09:00 до 18:00;

* на нашому сайті, в особистому кабінеті.

 

3. Чи будуть нараховані штрафи, якщо я буду сплачувати кредит не за графіком?

 

Відповідно до змін у Законі України "Про споживче кредитування", за кредитами, отриманими з 24.01.2024 кредитодавець має право нараховувати, а позичальник зобов'язаний оплатити неустойку, розраховану відповідно до умов кредитного договору, у випадку недотримання Графіку платежів. 

Для уникнення додаткових нарахувань, рекомендуємо вносити платежі згідно з умовами кредитного договору та Вашого графіку погашень.

 

4. Чи працюють відділення iCredit?

 

На даний момент всі наші відділення працюють. Адресу та контакти потрібного Вам відділення Ви можете знайти на нашому сайті в розділі «Контакти»:

Контакти відділень або дізнатися за телефоном гарячої лінії 0800601810.

 

5. Чи є кредитні канікули?

 

Впродовж "кредитних канікул" передбачено тільки можливість списання нарахованих штрафів та пені за кредитом. При цьому відстрочення сплати процентів за кредитом не відбувається. Тому рекомендуємо вносити платежі згідно з Вашим графіком погашень, оскільки внаслідок затримки сплати внесків сума боргу буде тільки накопичуватись.

 

6. Чи можу я отримати кредит?

 

Так, Ви можете отримати кредит в одному з наших відділень чи оформивши заявку в особистому кабінеті на нашому сайті.

 

7. Чи можу я закрити кредит достроково?

Так. Деталі можна дізнатися:

- у свого менеджера;

- за телефоном гарячої лінії 0800601810;

- на нашому сайті, в особистому кабінеті.