1. Як я можу сплачувати свій кредит?

На даний момент ми приймаємо оплату по кредиту лише онлайн:

Спосіб № 1

Створіть або увійдіть в існуючий особистий кабінет, прив'яжіть банківську карту і робіть платежі в один клік.

Спосіб № 2

Перейдіть на сторінку EasyPay, заповніть всі необхідні поля і проведіть успішну оплату.

Спосіб № 3

З особистого карткового рахунку за допомогою у додатку «Приват24»:

Необхідно ввести тільки код ЄДРПОУ 36183990 або розрахунковий рахунок:  UA763052990000026502036701409

Реквізити самі підтягнуться для оплати, потім необхідно заповнити обов'язкові поля: 

– № кредитного договору;

– ПІБ і код ІПН на кого оформлений.

Спосіб №4

Відділення банку:

         ПРИВАТБАНК

         Одержувач : ТОВ «ІЗІ КРЕДИТ»

         Код ЄДРПОУ: 36183990,

         Банк одержувача: АТ КБ "ПРИВАТБАНК",

         МФО: 380775

         Розрахунковий рахунок:  UA763052990000026502036701409

 

        РАЙФФАЙЗЕН БАНК АВАЛЬ

         Одержувач: ТОВ «ІЗІ КРЕДИТ»

         Код ЄДРПОУ 36183990,

         Банк одержувача: АТ «РАЙФФАЙЗЕН БАНК АВАЛЬ»

         МФО 380805

         Поточний рахунок :  UA403808050000000000265021273

Спосіб №5

Через термінали: EasyPay, IBOX, City24, 2click:

У пошуковому вікні потрібно ввести «icredit» або знайти на Головному екрані меню у розділі «Банки, Кредити і Страхування, Фінансові послуги» відповідну кнопку.
Підтягнуться реквізити компанії, далі необхідно вказати: 

– № мобільного телефону;

– ПІБ клієнта;

– ІПН клієнта;

– № кредитного договору.

 

2. Я зараз не маю можливості оплачувати кредит. Що робити?

 

Якщо немає можливості сплатити повний платіж, Ви можете сплачувати його частинами.

 

3. Яка в мене заборгованість по кредиту на сьогодні?

 

Суму своєї заборгованості Ви можете дізнатися за телефоном гарячої лінії 0800601810 з понеділка по п`ятницю з 09:00 до 18:00,  чи на нашому сайті, в особистому кабінеті.

 

4. Чи будуть нараховані штрафи, якщо я буду сплачувати кредит не за графіком?

 

При оплаті кредиту не за графіком платежів ми не нараховуємо пеню чи інші штрафи.

 

5. Чи працюють відділення iCredit?

 

На даний момент наша компанія обслуговує своїх клієнтів в форматі онлайн та за допомогою підтримки гарячої лінії 0800601810.

 

6. Чи є кредитні канікули?

 

Кредитних канікул немає, але якщо у Вас немає змоги сплачувати вчасно повний платіж, Ви можете сплачувати його частинами.

 

7. Чи можу я отримати кредит?

 

Нажаль, на даний момент, через складну ситуацію в нашій країні, Ваша заявка на кредит не може бути оброблена. Сподіваємося на Ваше розуміння.

 

8. Чи можу я закрити кредит достроково?

 

Так. Деталі можна дізнатися за телефоном гарячої лінії 0800601810 чи на нашому сайті, в особистому кабінеті.